19 Temmuz 2007 Perşembe

Hadi Para Kazanalım


Evet artık para kazanalım değilmi.Ama nasıl?Haylini kurduğumuz zenginliğe nasıl ulaşırız.Yoksa her rüya safsatalarındamı boğulup kalacağız.?
Hadi başlayalım.Yahu sıkılmadınızmı forum sitelerinden?Yeni jenerasyonlar şart!Forum sitesine bıraktığınız adsense çölde su aramak gibi.İçerik olarak hep geride kalacaksınız.Hitiniz binlerde olsa gerekli yerde gerekli reklam yayınlanmayacağından,kaybınız gerçekten büyük olacak.Hosting sitesi açarsınız host şirketlerinin reklamı gelir adsensede amenna.ama herkez host sitesi açarsa ne olacak? kazanacağınız para milyonlara bölünecek!Farklı projeler her zaman şarttır.Para kazanmak istiyorsun değilmi.Sana özelini yap.sana yeni projemden bahsedicem.istanbulda oturuyorum.Sultanahmet,eyüp sultan,fatih,ayasofya,topkapı sarayları yanı başımda.Gidip tek tek resimlerini çekicem.Bana özel olacak.heryerini anlatıcam.Türkçe ve ingilizce olarak.Resimler yazılar copy paste değil.bana ait olacak.ne faydası olacak bunun bana.ben kimseyi kopyalamıycam.onlar beni kopyalıycak.bunu yapan illaki vardır.ama çakallık kazanır her zaman ;) Adsenseyi yerleştirdimmi.tarih,otel,reklamları yayınlanacak.meraklılar girse.reklamlara tıklasa bitti olay!
Size ait.Sıfır km projeler ile Hedeflenmiş reklm alır.cebinize güneş doğar.Bu arada projemi copy paste yapabilirsiniz
BOL KAZANÇLAR
Abdurrahman aktan

Hiç yorum yok: